سرخط خبرها
خانه » آشپزی » خانم هل این غذا ها را فراموش نکنید
خانم هل این غذا ها را فراموش نکنید
ماهی

خانم هل این غذا ها را فراموش نکنید

این غذا ها را فراموش نکنید

ماهی مفید ترین خوراکی
ماهی مفید ترین خوراکی

زنان برای حفظ و ارتقای سلامت بدن خود باید ماست کم چرب و ماهی را در رژِم غذایی شان وارد کنند. ماست کم چرب را باید حداقل هفته ای ۳ تا ۵ وعده مصرف کنند. زیرا ماست خطر ابتلا به سرطان سینه و عفونت های تناسلی در خانم ها را کاهش می دهد. هم چنین به رفع مشکلات ناشی از سندروم روده تحریک پذیر و التهابات دستگاه گوارش کمک می کند. ماهی های آزاد و ساردین را باید ماهیانه ۲ تا ۳ بار مصرف کنید . ماهی شما را در برابرماری هایی مثل بیماری های قلبی، سکته مغزی، فشار خون، درد مفاصل  بیو … محافظت می کند. ماهی ها هم چنین نیاز ما به دو نوع قابل پذیرش امگا۳ در بدن را تامین می کنند.

 

پایان.

درباره ی admin

همچنین ببینید

توالت فرنگی بهتر است یا توالت ایرانی

نکاتی که باید بیشتر درباره توالت فرنگی و ایرانی بدانید

توالت فرنگی بهتر است یا توالت ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *