آخرین مطالب

غذاهایی که روزانه باید بخورید تا سرطان نگیرید
به جای سس مایونز
⁉️چرا روغن زیتون؟
سلامتی زنان
دانستنی مردانه
منشا بیماری MS چیست ؟!
صبحانه ی مفید
اشتباهات موقع خواب
شناسایی بیماری از طریق دهان ودندان
موز بمب انرژی
موادغذایی برای کسانی که میخواهند چاق شوند
ضدافسردگی
خواص سیر
خواب راحت با لیمو ترش
مزاج خود را بشناسید
میوه به جای شام
چگونه با صبحانه خوردن لاغر شویم
مقدمه ای بر حافظه و تقویت ش
همه چیز درباره چای
نژاد خالص سرابی
مراحل صحیح مسواک زدن

بعد از ورزش این نوشیدنی را بخورید تا فوق العاده لاغر شوید !

بعد از ورزش این نوشیدنی را بخورید تا فوق العاده لاغر شوید

 

ورزش کردن

بعد از ورزش این نوشیدنی را بخورید تا فوق العاده لاغر شوید

محققان با انجام آزمایش هایی دریافتند “نوشیدن شیر” پس از ورزش علاوه بر فواید بسیاری که در حفظ سلامت عمومی بدن دارد.
محققان با انجام آزمایش هایی دریافتند نوشیدن شیر پس از ورزش علاوه بر فواید بسیاری که در حفظ سلامت عمومی بدن دارد، سبب “سوزاندن چربی” در افراد دارای “اضافه وزن” و رسیدن به تناسب اندام می‌شود.

محققان، ۵۶ مرد ۱۸ تا ۳۰ ساله را طی یک دوره ۱۲ هفته‌ای بررسی کردند. برای این افراد برنامه ورزشی بلند کردن وزنه، طی پنج روز در هفته ارایه شد. شرکت کنندگان در این مطالعه به سه گروه تقسیم شدند:

(گروه اول) پس از ورزش، دو لیوان شیر کم چربی مصرف کردند.

(گروه دوم) پس از ورزش، نوشیدنی سویا (با‌‌ همان میزان “پروتئین” و انرژی موجود در شیر) مصرف کردند.

(گروه سوم) پس از ورزش، “نوشیدنی کربوهیدراتی” مصرف کردند.

بعد از ۱۲ هفته معلوم شد گروهی که شیر نوشیده بودند، حدود یک کیلوگرم چربی و گروهی که کربوهیدرات مصرف کرده بودند، نیم کیلوگرم چربی از دست داده بودند، اما آنهایی که نوشیدنی سویا خورده بودند، چربی از دست نداده بودند.
در عین حال گروهی که شیر نوشیده بودند، در مقایسه با آنهایی که سویا مصرف کرده بودند ۴۰ درصد یا ۱۱۳۵ گرم به حجم ماهیچه‌ای خود افزوده بودند. علاوه بر این گروهی که شیر مصرف کرده بودند، ۳۶ درصد یا ۱۵۰۰ گرم “حجم ماهیچه‌ای” بیشتر نسبت به گروه مصرف کننده نوشیدنی کربوهیدرات پیدا کرده بودند.

پایان.


    پست الکترونیکی خود را بدون www وارد کنید.

  • تلگرام